Traieste mult si sanatos

Traieste mult si sanatos

 

De obicei, mâncam în grabă, în general, produse alimentare cu valoare redusă de nutrienți, dar bogate in calorii. Lucrurile nu sunt mai bune pentru toți cei care au tendinta de a trece de la o dieta la alta.

Aici sunt aliații tineretii prelungite:

Fructe si legume

Gătite duce la pierderea principalelor elemente nutritive ale lor. Începeți fiecare zi cu fructe proaspete și la prânz, pentru a comuta, legume proaspete. Pentru cină este recomandat sa gătiti legumele, din moment ce nu e nevoie de energie, vitamine și minerale înainte de a merge la culcare.

ULEIURI VEGETALE

Există o mare varietate: de floarea-soarelui, de măsline, semințe de struguri, ulei de soia. Este o sursă excelentă de esențiale omega-3 și omega-6 si acizi, care menține echilibrul hormonal al organismului uman. Înlocuiți sosul din salata, cu ulei dumneavoastră preferat, oțet și un praf de sare si piper.

SEMINTE, NUCI.

Migdale, nuci, alune, arahide, fistic sunt surse importante de acizi grași esențiali, presupunând că sunt consumate în stare proaspătă, în loc să fie prăjită. Adauga-le pe partea de sus la salata, sau se amestecă în blender cu fructe.

PROTEINE

Carne, carne de pasăre, pește, ouă, brânză. Acestea sunt esențiale pentru a păstra integritatea scheletului și mușchilor. Pentru prânz și cină alege oricare dintre acestea, atunci când este posibil, încercați să evitați amestecarea lor.

LEGUME USCATE

Fasole, mazăre, soia, etc … Veganii știu toate acestea, în special derivații de soia sunt similare cu proteine ​​animale.

 

Un articol scris in exclusivitate pentru Lady.ro

Please follow and like us: