Jurnal de calatorie in Barcelona

Jurnal de calatorie in Barcelona     Asa cum spunea Don Quijote, Barcelona este o  fantana de curtoazie, adapost al strainilor, azil pentru saraci, taramul celor viteji, un oraș unic prin locatia si frumusețea sa. Se pare ca de secole

Vulcanii Noroiosi

Vulcanii Noroiosi   De ceva timp îmi doream să vizitez unul dintre cele mai interesante şi spectaculoase locuri din ţară, şi anume Vulcanii Noroioşi din Buzău. Aceasta zona a Buzaului, adăposteşte multe astfel de locuri unice în Europa. Pe lângă Vulcanii

Calatorie in Maldive

Calatorie in Maldive   Am ajuns in acest loc fara sa am vreo idee despre cat de diferit este fata de restul lumii, cat de fragila si provocatoare poate fi viata aici, cu atat de putine resurse disponibile si cumva

Calatorie in Nepal – Ziua 11

Calatorie in Nepal – Ziua 11   De Sebastien Froux Dezvaluirea    In aceasta dimineata, in Ghorepani, ceata a hotarat sa invaluie absolut orice; chiar pana si somnul nostru cu vise indelungate. Da, Raju ne-a spus ca putem dormi mai

Manastirea Sinca Veche

Manastirea Sinca Veche   Manastirea Rupestra Sinca Veche se dezvaluie calatorului ca un taram fermecat. O gasesti ascunsa in dealul Plesu, dupa o incursiune pe niste stradute inguste prin satul Sinca Veche.   Am ajuns aici din intamplare, neavand un

Clubul Diplomatilor de Vama Veche

Clubul Diplomatilor de Vama Veche In coltul mai indepartat al Vamei, dupa faimosul Expirat – unde multi oameni i-au calcat bancile mai mult sau mai putin “expirati”, rasare voios si plin de stil, din tapsanul cu verdeata, cateva gunoaie ratacite

Calatorie in Nepal – Ziua zece.

De Sebastien Froux     Dupa o noapte binemeritata, ma astepteam sa fiu in forma…cu totul astea, as mai dormi cateva ore. Din pacate, e momentul sa ne dam jos din pat, sa mancam ca azi ne mai asteapta ore

Calatorie in Nepal – Ziua noua.

De Sebastien Froux     Dupa o noapte excelenta, ma pregatesc pentru prima zi de trekking. Ne asteapta 4000 de trepte cu o diferenta totala de 1000m astazi. Adriana, merci inca o data pentru acest cadou minunat pe care mi

Calatorie in Nepal – Ziua opt.

Calatorie in Nepal – Ziua opt. De Sebastien Froux In dimineata aceasta, ne-am invatat lectia de ieri ; prima chestie cand am iesit din cazare a fost sa inchiriam biciclete. Ok, sunt jafuri, dar mai bine un jaf de bicla decat

Calatorie in Nepal – Ziua sapte.

Calatorie in Nepal – Ziua sapte. De Sebastien Froux Buna dimineata…foarte de dimineata! Pe la 5.30, trece cineva la noi in camera sa ne anunte ca un rinocer poate fi observat pe partea cealalta a raului. A venit sa bea